Geen producten (0)

Veel gestelde vragen

Algemeen

  • Wie is Lamp123.nl?
  • Lamp123.nl is dé online webshop waar u lampen en lichtbronnen kunt kopen van uiteenlopende merken van Artemide tot aan Philips. Met ruim 10.000 lampen proberen wij een zo breed mogelijk aanbod te kunnen aanbieden.
  • Hoe kunnen jullie lampen zo goedkoop leveren?
  • Lamp123.nl opereert geheel online en kan om deze reden de kosten tot een minimum beperken. Wij werken met een klein team en gaan zeer efficiënte te werk. Doordat wij de lampen direct bij onze leveranciers inkopen, blijft ons voorraadbeheer laag en kunnen wij scherpe prijzen hanteren.
  • Beschikken jullie over een showroom?
  • Lamp123.nl opereert geheel online en heeft daardoor geen showroom. Wij proberen u zo uitgebreid mogelijk te informeren met foto’s en belangrijke informatie over een betreffend product. Heeft u vragen over een product, dan zijn wij u uiteraard graag van dienst via onze service pagina.
  • Kan ik een lamp bestellen die niet in de webshop staat?
  • Ja, dat kan wanneer deze binnen ons merkenbeleid valt. Wij verkopen lampen van onder andere de merken Artemide, Eglo, ETH, Highlight, Konstsmide, Philips, Steinel en Steinhauer. Wanneer u een specifieke lamp wilt die niet in de webshop staat, kunt u ons een e-mail sturen via de service pagina. Wij zoeken vervolgens voor u uit wat de kosten en levertijd van de lamp zijn.

Bestellen & Betalen

  • Hoe bestel ik iets bij Lamp123.nl?
  • Een artikel bestellen bij Lamp123.nl is heel eenvoudig en werkt als volgt:
        - Zoek het artikel dat u wilt kopen en leg deze in de winkelwagen
        - Wilt u meerdere artikelen bestellen? Klik links onderaan de pagina op ‘Verder winkelen'
        - Wanneer u direct wilt bestellen, kunt u rechts onderaan klikken op ‘Klantgegevens’
        - Selecteer de gewenste betaalmethode en vul uw klantgegevens in
        - Controleer of alle gegevens correct zijn ingevuld
        - Rond de bestelling af door rechts onderaan op ‘Afrekenen’ te klikken

  • Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bestelbevestiging ontvangen?
  • Soms wil de bestelbevestiging in de ongewenste e-mail of spam terecht komen. Mocht dit niet het geval zijn kunt u ons altijd een e-mail of contactformulier sturen om de bevestiging nogmaals te versturen.
  • Bij mijn bestelling staat dat de betaling naar Mollie gaat. Wat is dit?
  • Mollie is een instelling die ondernemingen en ondernemers helpt met het verwerken van betalingen, waardoor bestellingen sneller doorgang kunnen vinden.

Verzending & Levering

  • Hoe kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
  • Wanneer u het bestelproces doorloopt, kunt u zelf bij het invullen van uw klantgegevens het afleveradres wijzigen. Zet hiervoor het vinkje bij ‘Ja, mijn adres is gelijk aan het verzendadres’ uit en vul het gewenste adres in waarop u de bestelling wilt ontvangen.
  • Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt?
  • Ja dat kan. Bij het invullen van uw gegevens kunt kiezen voor ophalen bij PostNL-ophaalpunt in Nederland waar u het gewenste ophaalpunt kunt kiezen.
  • Kan ik mijn bestelde artikelen afhalen?
  • Helaas is het niet mogelijk om bestelde artikelen af te halen bij ons. Doordat wij dagelijks tientallen bestellingen hebben, worden artikelen direct verpakt en klaargezet voor verzending. Op deze wijze zorgen we ervoor dat bestelde artikelen efficiënt verwerkt worden en zo snel mogelijk afgeleverd kunnen worden.

Retourneren

  • Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?
  • Wanneer u één of meerdere artikelen wilt retourneren, dient u de volgende stappen doorlopen:
        - Ga naar onze service pagina
        - Vul uw persoonlijke gegevens in
        - Vul bij het onderwerp: ‘Retouraanvraag + Bestelkenmerk‘ (deze vindt u op uw factuur of in de bestelbevestiging)
        - Vul bij bericht de reden in van uw retouraanvraag
        - Nadat wij uw aanvraag hebben ontvangen, geven wij akkoord per e-mail indien aan alle voorwaarden voldaan wordt.
        - Stuur het artikel (of de artikelen) naar ons op inclusief originele factuur.
    Wanneer we de retourzending ontvangen hebben, sturen we een e-mail ter bevestiging. Het duurt dan nog maximaal 3 werkdagen dat u uw geld terug gestort krijgt op uw bankrekening.

  • Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag teruggestort krijg, nadat ik een artikel geretourneerd heb?
  • Wanneer we de retourzending in goede orde ontvangen hebben, sturen we een e-mail ter bevestiging. Het duurt dan nog maximaal 3 werkdagen dat u uw geld terug gestort krijgt op uw bankrekening.
  • Het bedrag dat terug gestort is op mijn rekening, komt niet overeen met het aankoopbedrag. Hoe kan dit?
  • Wanneer u voor de betreffende bestelling geen verzendkosten hoefde te betalen (omdat het bedrag boven de € 99,- lag), worden deze achteraf verrekend met het terug te storten aankoopbedrag. De verzendkosten die wij hebben moeten maken voor het versturen van uw artikel(en), worden dus in mindering gebracht op de aankoopprijs. 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.